نکات طراحی داخلی مناسب برای هر خانه
 
فرش ماشینی از لحاظ بافت
در این وبلاگ مقالاتی در مورد بافت فرش نقد و و برسی می شود
 
 

نکات طراحی داخلی مناسب برای هر خانه

 وقتی قصد دارید خانه خود را بهبود ببخشید ، ممکن است همه چیزهایی که می توانید برای بهتر جلوه دادن به خانه خود انجام دهید ، غرق شوید. با این حال ، لازم نیست همه کارها را یک باره انجام دهید. در اینجا مواردی ذکر شده است که می توانید برای زیبایی خانه خود بدون صرف هزینه زیاد و صرف هزینه زیاد انجام دهید.

 

اگر می خواهید دیوارهای خانه خود را رنگ کنید اما مطمئن نیستید که از چه رنگی استفاده کنید ، رنگ آمیزی نمونه های رنگی مختلف روی دیوارها به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید. اطمینان حاصل کنید که نمونه ها به اندازه کافی بزرگ هستند تا بتوانند با یکدیگر مقایسه کنند. علاوه بر این ، مطمئن شوید که قبل از تصمیم گیری اجازه دهید رنگ خشک شود تا بتوانید رنگ صحیح رنگ را بسنجید.

 

وقتی قصد دارید یک پروژه طراحی داخلی را انجام دهید از زیرزمین خود غافل نشوید. اگر زیرزمینی دارید که حتی فقط نیمه کاره است ، می تواند به یک فضای عالی برای سرگرمی ، بازی یا استراحت تبدیل شود. اگر آماده اید که طراحی خانه خود را شروع کنید و زیرزمین داشته باشید باید به این فکر کنید که چه کاری می توانید انجام دهید تا از آنجا مکانی لذت ببرید.

 

اگر خانه کوچکی دارید ، مبلی بخرید که می تواند اهداف مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال ، یک عثمانی ذخیره می تواند به عنوان محلی برای استراحت پاها و همچنین محلی برای پنهان کردن مجله ها و دستگیره ها باشد. فوتون می تواند به عنوان صندلی و تختخواب برای میهمانان باشد. تهیه یک مبلمان همه کاره اگر فضای کمی داشته باشید می تواند خانه شما را بدون سر و صدا جلوه دهد.

 

قبل از تلاش برای تزئین ، در نظر بگیرید که یک اتاق باید چه عملکردی داشته باشد. به میزان افرادی که اتاق را اشغال می کنند فکر کنید و اینکه هدف آنها چیست. اتاق های مورد استفاده عمومی باید هنگام انتخاب اعضای مختلف خانواده و مهمانان را در نظر بگیرند. با این حال ، اتاق هایی مانند اتاق خواب باید متناسب با افرادی باشد که بیشترین زمان را در آنجا می گذرانند.

 

هر کس یک اتاق کوچک در خانه دارد که می تواند از ظاهر جادارتری بهره مند شود. دیوارها را با رنگ های روشن رنگ کنید تا جلوه بیشتری به اتاق ببخشد. اگر از رنگ تیره استفاده می کنید ، سعی کنید آن را فقط روی یک دیوار به عنوان دیوار برجسته نقاشی کنید. رنگ های تیره روی هر چهار دیوار می تواند به سرعت باعث کوچک شدن و تنگ شدن فضای اتاق شود.

 

تقریباً برای هر اتاق ، روشنایی عنصر اصلی طراحی است. نورپردازی حالات ایجاد می کند. آشپزخانه و حمام ها برای عملکرد مناسب نیاز به نور کافی دارند. در مقابل ، اگر می خواهید فضای اتاق را آرامتر و لطیف تر کنید ، نور روشن می تواند جلوه ای را که برای آن عکس گرفته اید خراب کند. اگر به دنبال داشتن چنین روحی هستید ، از استفاده از چراغ های کم نور در اتاق خواب و اتاق نشیمن استفاده کنید.

 

قبل از شروع پروژه مطمئن شوید که تم اتاق نشیمن خود را مشخص کرده اید. اگر بچه دار هستید می توانید یک اتاق نشیمن بسیار بازیگوش با سیستم سرگرمی و اسباب بازی داشته باشید یا اگر یک زوج تازه ازدواج کرده اید یک اتاق نشیمن آرام با شومینه داشته باشید.

 

هنگامی که رنگ را برای استفاده در اتاق خواب کودک خود انتخاب می کنید ، رنگ های پاستلی را در نظر بگیرید. این رنگ ها شامل زرد ، آبی ، سبز و سایه های مختلف اسطوخودوس است. رنگ های پاستلی برای اتاق کودک بسیار مناسب هستند زیرا بسیار آرام هستند و می توانند کودک را در شب بخوابند.

 

رنگ یکی از ساده ترین راه برای تغییر شکل ظاهری یک اتاق است. اگر می خواهید در یک اتاق تأثیر زیادی ایجاد کنید ، سعی کنید فقط یک دیوار رنگ پررنگ را برای بیشترین ضربه اضافه کنید. همچنین می توانید یک روش نقاشی روی دیوار مانند استنسیلینگ ، گچ ونیزی یا سنگ مرمر را امتحان کنید.

 

اکنون که همه کارهایی که می توانید برای زیباتر شدن خانه خود انجام دهید را مشاهده کردید ، می توانید یک پروژه را شروع کنید. وقت خود را بگذارید و مطمئن باشید که هر بار یک قدم را انجام می دهید ، تا ظاهر نهایی چیزی باشد که شما و خانواده از آن لذت ببرید. موفق باشید!

منبع: دیجی فرش

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب
پيوندها





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: